Rozvoj a riadenie značky Samsung na lokálnej úrovni v Českej republike a na Slovensku, reklamné aktivity a sociálne médiá v rámci spoločnosti Samsung Electronics Slovakia a Slovak má po novom na starosti Martin Doležel (34 rokov). Vo funkcii vedúceho brand marketing tímu reportuje Martinovi Markovi, riaditeľovi korporátneho marketingu.

Martin Doležel patrí medzi dlhoročných zamestnancov Samsungu. V spoločnosti pôsobí od roku 2015, kedy nastúpil do pozície Senior Channel Marketing Specialist. Plánoval spoločné marketingové kampane s obchodnými partnermi zamerané na smartfóny, tablety, nositeľné zariadenia a bezdrôtové slúchadlá. Viedol obchodné rokovania a pripravoval marketingové aktivity, plánoval propagačné akcie a vytváral rozpočty. Od roku 2019 je v tuzemskej pobočke Samsung Electronics vo funkcii Campaign and Channel Marketing Managera, v ktorej riadil komplexné marketingové kampane pre mobilné zariadenia. Dlhodobo sa v Samsungu venuje rozvoju a podpore mobilného gamingu a e-športu, medzi posledné aktivity patrí aj prvá realizovaná reklama v Českej republike a na Slovensku v hernom multiverse Roblox, určenom pre generáciu Z.

Po novom je Martin Doležel zodpovedný za rozvoj a riadenie značky, marketingové kampane, sociálne siete a influencer marketing Samsungu na českom a slovenskom trhu. Zároveň s touto zmenou došlo od mája 2022 k reštrukturalizácii marketingového oddelenia Samsung Electronics Czech and Slovak, ktoré sa po novom delí na štyri tímy: Brand Marketing, PR&CSR, Retail Marketing a Brand Insight. Vedúci týchto oddelení spadajú priamo pod riaditeľa korporátneho marketingu Martina Marka.

Martin Doležel absolvoval bezpečnostné štúdiá na Fakulte sociálnych vied Univerzity Karlovej v Prahe a potom pôsobil od roku 2013 ako marketingový špecialista na juniornej i seniornej úrovni v Českej sporiteľni. Hovorí anglicky a nemecky. Vo voľnom čase sa venuje lezeniu, bedmintonu, longboardu, rád cestuje a číta sci-fi literatúru a komiksy.

Značky: