• HYVIA predstavuje prototyp: Renault Master Van H2-TECH
    • Nulové emisie CO2, zvýšený dojazd a rýchlejšie tankovanie.
    • Veľký priestor pre prepravu tovaru, objem 12m3 a dojazd 500 km, dostupný od roku 2022.
    • 30kW palivový článok, ktorého montáž začne vo Francúzsku na konci tohto roka.
    • Vozidlo aj motor sa vyrábajú vo Francúzsku.
  • HYVIA odhalila prototyp hydrogénovej nabíjacej stanice
    •  Ponuka praktického riešenia tankovania v miestach, kde zatiaľ nie je verejná vodíková infraštruktúra.
    • Jednoduché a bezpečné na používanie.
    • Výroba začne vo Francúzsku na konci tohto roka.
  • Tieto prototypy sú prvou konkrétnou ilustráciou kompletného a unikátneho HYVIA ekosystému. Zameraný je na produkciu a distribúciu zeleného vodíka s radom úžitkových vozidiel, ktoré poháňajú palivové články.
  • HYVIA vás pozýva na Hyvolution Tradeshow 27. a 28. októbra.

„Som hrdý na to, že môžeme odhaliť naše prvé vodíkové prototypy. HYVIA je o riešeniach vodíkovej mobility pre ponuku šitú na mieru našim zákazníkom. HYVIA bude schopná nasadiť celý svoj ekosystém na územia a profesionálne flotily pre mobilitu bez uhlíka. HYVIA postupuje rýchlo a spája silné stránky a schopnosti dvoch lídrov: Renault Group & Plug Power ,“ David Holderbach, CEO HYVIA

Renault Master Van H2-TECH prototyp

  • Master Van H2-TECH produkuje nulové emisie CO2, má vyšší dojazd a rýchlejšie tankovanie.
  • Spája potreby biznis klientov, veľkých firiem či miestnych komunít.  Vodíková mobilita má význam práve pre LCV vozidlá. Sú ideálne na vysoké záťaže a intenzívne používanie.
  • Master Van H2-TECH je veľká dodávka pre transport tovaru či potravín, s objemom 12m3 a dojazdom až 500 km, dostupný na vybraných trhoch od roku 2022.
  • Master Van H2-TECH je vybavený 30 kW palivovým článkom, 33kWh batériou a nádržou, ktorá obsahuje 6 kg vodíka (4 nádrže/1,5 kg).
  • Vyrobený vo Francúzsku:
    • Master Van sa vyrába v továrni Batilly.
    • Elektrická a vodíková integrácia sa realizuje PVI, dcérskou spoločnosťou Skupiny Renault v Gretz-Armainvilliers.
    • Motor sa vyrába v továrni v Cleon.
    •  Na konci roka začne montáž palivových článkov v Renault továrni vo Flins.
    •  Vodíkové nádrže dodá Faurecia.

Prototyp vodíkovej tankovacej stanice

  •  Tankovacia stanica spoločnosti HYVIA umožňuje rýchlejšie tankovanie: približne 5 minút, proces je tak jednoduchý ako termické tankovanie a maximalizuje dostupnosť vozidla.
  •  Stanica funguje približne takto:
    • Dodávaný vodík sa bude vyrábať na mieste pomocou vodnej elektrolýzy alebo sa bude hromadne dodávať pomocou plynových trubicových prívesov.
    • Systém stlačí H2, uschová ho a potom ho v prípade potreby vydá do vozidla.
  • Všetko je to bezpečné, systém spĺňa všetky potrebné predpisy.
  • Vodíkové tankovacie stanice budú k dispozícii na prenájom či kúpu.
  • Tankovacia stanica spoločnosti HYVIA sa začne vyrábať vo Francúzsku, v továrni Renault Flins na konci tohto roka.

Kompletný a jedinečný ekosystém HYVIA

Tieto prototypy ilustrujú kompletný HYVIA ekosystém, ktorý zahŕňa zelenú vodíkovú produkciu (elektrolýzu) a distribúciu (Vodikové tankovacie stanice) pre rad LCV vozidiel, ktoré poháňajú palivové články (Dodávka, podvozok a Citybus).

Ďalšie prototypy:

  • Master Chassis Cab H2-TECH: veľká dodávka s väčším objemom (19m3) a dojazdom 250 km.
  • Master Citybus H2-TECH: mestský minibus, ktorý prevezie 15 cestujúcich, ideálny pre biznis či miestne komunity, s dojazdom 300 km.

Značky: