Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Pobyty v Prahe, aquaparky, prezúvanie pneumatík či skipassy, to najviac vyhľadávajú zákazníci najväčšieho zľavového portálu u nás, ZľavaDňa. Jednoznačne teda vedie cestovanie a služby.

Najvyhľadávanejšou položkou na celom webe ZľavaDňa sú jednoznačne pobyty v Prahe a potom aquaparky (Bešeňová, Tatralandia, Aquacity Poprad). Tie bodovali aj v samostatnom segmente cestovania. „Ľudia väčšinou nerozlišujú či je leto, jeseň alebo zima, aj keď je pravda, že napríklad minulý rok na jeseň sa predalo oveľa viac vstupov do aquaparkov ako v lete. Najčastejšie ich Slováci navštevujú 2 až 3-krát do roka, ale naše prieskumy ukazujú, že je to aj štyrikrát a viac,“ potvrdzuje riaditeľka ZľavaDňa Svetlana Tarageľová s tým, že Praha sa na prvom mieste objavuje preto, že je blízko a v rámci stále rozrastajúceho sa trendu „city breakov“, je to ideálny tip na víkend.

To, že Slováci mali záujem najmä o skipassy dokazuje aj fakt, že niekoľko týždňov v minulom roku boli najpredávanejšou ponukou práve celodenné skipasy do viacerých stredísk na Slovensku. Predali sa ich tisíce. „Akonáhle sa zmení počasie, reagujú aj ľudia a zmenia preferenciu na aquaparky,“ dodáva Tarageľová.

Vyhľadávanie tvorilo podľa údajov z minulého roka až 4,7% z celkového počtu návštev a celkovo prekročil počet unikátnych vyhľadávaní milión (v tomto roku sú zatiaľ údaje na veľmi podobnej úrovni). „Zaujímavosťou je, že najviac vyhľadávaní je vždy začiatkom týždňa. Najviac v pondelok (15,68%, v utorok už 15,20%, v stredu 14,66%) a najmenej v sobotu (len 10,05%). A dominujú ženy (až 69 percent z celkového počtu),“ dodáva Tarageľová. Čo sa týka miest, tam záujem kopíruje silu miest s najväčším obratom. Prevláda Bratislava, potom Košice, Žilina, Trnava a Banská Bystrica.

Zákazníci teda nie vždy prídu na zľavový portál s jasným cieľom. „Niekedy si prídu len po inšpiráciu alebo sa chcú proste niečím potešiť,“ dodáva Tarageľová.

Najvyhľadávanejšie výrazy na ZľavaDňa za rok 2016:

  1. Praha – 37 000
  2. Aquaparky (Bešeňová, Tatralandia, Aquacity Poprad) – 25 000
  3. Skipass – 9200
  4. Fotokniha – 8800
  5. Prezúvanie pneumatík – 5853
  6. Bojnice – 5617
  7. Servis klimatizácie – 5107
  8. Dudince – 4501
  9. Trenčianske Teplice – 4458
  10. Piešťany – 4070

Najvyhľadávanejšie výrazy na webe za rok 2016 v segmente cestovanie:

  1. Praha – 37 000
  2. Aquaparky (Bešeňová, Tatralandia, Aquacity Poprad) – 25 000
  3. Bojnice – 5 617
  4. Dudince – 4 501
  5. Trenčianske Teplice – 4 458
  6. Piešťany – 4 070
  7. Donovaly – 3 394
  8. Podhájska – 3 206
  9. Banská Štiavnica – 3 065
  10. Vysoké Tatry – 2 863

Najvyhľadávanejšie výrazy na webe za rok 2016 v segmente služby, adrenalín a zážitky:

  1. Skipass – 9 200
  2. Prezúvanie pneumatík – 5 853
  3. Servis klimatizácie – 5 107
  4. Masáž – 2 819
  5. Kurzy tanca – 2 493
  6. Dentálna hygiena – 2 347
  7. STK – 1 869
  8. Pedikúra – 1 465
  9. Solárium – 1 460
  10. Escape room – 1 384

Značky: