Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vianočná sezóna sa chýli ku koncu aj v oblasti online nakupovania. Vďaka údajom z e-shopov je známe, že Slováci na vianočné nákupy mysleli vopred, a nenechali ich na poslednú chvíľu.

Heuréka sa aj v tomto roku rozhodla odhaliť dni, počas ktorých vrcholili vianočné nákupy.  Najsilnejšie dátumy boli tri. Prvý dátum, 25. november, priamo súvisel s každoročnou prehliadkou zliav, ktorú poznáme pod pomenovaním Black Friday. Najsilnejším dňom, tak bola posledná novembrová nedeľa a dva decembrové pondelky – 3. a 9.12.  „Prvým silným dňom počas ktorého sa začali nakupovať vianočné darčeky bola nedeľa po Black Friday, kedy zákazníci využili výrazné zľavy.  Ďalšími dvoma silnými dňami boli pondelky 3. a 9. decembra. To nás samozrejme teší, pretože to znamená, že darčeky sa zákazníci rozhodli nakúpiť v predstihu,“ vysvetlil marketingový riaditeľ nákupného radcu Heureka Michal Vodák.

Značky: