Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Jeden z najväčších európskych e-shopov s okuliarmi a kontaktnými šošovkami alensa.sk ukázala na Slovensku nové modely určené pre jeseň, zimu 2022. Súčasne predstavila nových ambasádorov ich privátnej značky Crullé – Karin Haydu a Vladimíra Kobielského.

Trendom nastávajúcej sezóny sú dioptrické okuliare. Na rozdiel od minulých rokov, kedy boli skôr v ústraní sa dnes stávajú ústredným doplnkom, ktorý si všimne každý. „Trendy okuliare na jeseň a zimu 2022 sú o zvýraznení vašej tváre. Dioptrické okuliare by mali byť dokonalým detailom, a nie len praktickým kúskom. Mali by byť rozšírením vášho štýlu a osobnosti, pričom mnohí dizajnéri a stylisti navrhujú, aby ste si vytvorili zbierku okuliarov na rôzne príležitosti, čím by sa stali rovnako doplnkom ako investíciou,“ konštatuje Petr Langer manažer externej komunikácie e-shopu Alensa pro Európu.

Zo slnečných okuliarov by sme radi poukázali  najmä na nestarnúce mačacie tzv. cat eye okuliare v klasických farbách. Ako je čierna, modrá, alebo červená. Potom sú to výrazné okuliare v hrubým rámom. Pri jeho výbere však myslíte aj na typ tváre. Hranatejšie štýly okuliarov môžu pridať ostrosť oblejším tváram. Vďaka nápadnému a výraznému vzhľadu je tento štýl ideálny, keď potrebujete trochu zvýšiť sebavedomie – takže si ich vyberte na dôležité pracovné dni či stretnutia.

Vladimír Kobielský a Karin HayduZdroj: ALENSA
Vladimír Kobielský a Karin Haydu

Slovenské celebrity v okuliaroch Crullé

Svetové módne trendy sledujú aj slovenské známe osobnosti. Medzi fanúšikov slnečných okuliarov patrí aj Vladimír Kobielsky a Karin Haydu. Z aktuálnej ponuky Crullé, ktorá počíta viac ako stovky druhov slnečných okuliarov si vedeli bez problémov vybrať. Ku slnečným okuliarom do ich zbierky najnovšie pribudli aj dioptrické okuliare. Náročná práca v dabingu, alebo pri študovaní scenára je totiž pre ich oči veľmi namáhavá. Stali sa súčasne aj ambasádormi e-shopu alensa.sk na Slovensku. „Spojenie prirodzenej krásy Karin Haydu a charizmy Vlada Kobielského so značkou, ktorú nosia každý deň na očiach, je skvelá. Budeme radi keď vďaka nim ľudia na celom Slovensku si všimnú, že okuliare Crullé sú pre každého,“ konštatuje Petr Langer, manažer externej komunikácie e-shopu Alensa pre Európu.

Základné údaje o e-shope ALENSA.SK:

  • jeden z troch najväčších e-shopov s kontaktnými šošovkami, dioptrickými a slnečnými okuliarmi v Európe.
  • založil ho pôvodom Slovák – Jaromír Kijonka zo Senice. Jeho manželka je Simona Kijonková, zakladateľka a riaditeľka spoločnosti Packeta (predtým Zásielkovňa).
  • medzi prvými prinášajú virtuálne zrkadlo – pomocou kamery v počítači, mobile si viete on-line vyskúšať okuliare.
  • majú vlastné privátne značky Crullé, Kimikado či Marisio.
  • ponúkajú možnosť výmeny starších šošoviek v okuliaroch za nové.
  • zakladajú si na rýchlosti dodania – majú vlastné sklady a vedia ich dodať v porovnaní s konkurenciou rýchlejšie.

Značky: