Príčinou by síce mohol byť zvýšený počet zariadení žiadajúcich o aktiváciu, no toto nebude tak celkom pravdepodobné.
V opačnom prípade by výpadky nastávali v deň predaja nových iPhonov. V každom prípade mala služba iCloud výpadok a nebola schopná reagovať na prihlasovanie nových zariadení. Server The Verge zisťoval podrobnosti.
Aktuálne je všetko v poriadku a firme sa podarilo výpadok odstrániť do 36 hodín. Aktívny bol od 25. 12. 2020 o 4:45 ET, čo v našej lokalite znamená piatok 24. 12. 2002 10:45. Ak ste teda dostali na Vianoce nejaké zariadenie od Applu a chceli ho prihlásiť do applovského systému, chybou ste neboli zasiahnutí.
We know your mom is eager to have everything working and appreciate you helping to set them up. We are experiencing a high capacity at this time which is impacting your ability to set up iCloud, please try back in a couple of hours. https://t.co/waNYZdXpJm
— Apple Support (@AppleSupport) December 25, 2020
V prípade, že si chcete overiť stav jednotlivých služieb, Apple ponúka stránku System Status, kde zobrazuje jednotlivé služby a ich dostupnosť. Ak teda máte nejaké pochybnosti a nie ste si istí, či je problém napríklad vo vašej Wi-Fi sieti alebo je táto situácia globálna, dá sa to overiť.
Zdroj: The Verge
Prečítajte si aj:
Apple AirPods Max: Priestorový zvuk a aktívne odhlučnenie (RECENZIA + VIDEO)