Príčinou by síce mohol byť zvýšený počet zariadení žiadajúcich o aktiváciu, no toto nebude tak celkom pravdepodobné.

V opačnom prípade by výpadky nastávali v deň predaja nových iPhonov. V každom prípade mala služba iCloud výpadok a nebola schopná reagovať na prihlasovanie nových zariadení. Server The Verge zisťoval podrobnosti.

Aktuálne je všetko v poriadku a firme sa podarilo výpadok odstrániť do 36 hodín. Aktívny bol od 25. 12. 2020 o 4:45 ET, čo v našej lokalite znamená piatok 24. 12. 2002 10:45. Ak ste teda dostali na Vianoce nejaké zariadenie od Applu a chceli ho prihlásiť do applovského systému, chybou ste neboli zasiahnutí.

V prípade, že si chcete overiť stav jednotlivých služieb, Apple ponúka stránku System Status, kde zobrazuje jednotlivé služby a ich dostupnosť. Ak teda máte nejaké pochybnosti a nie ste si istí, či je problém napríklad vo vašej Wi-Fi sieti alebo je táto situácia globálna, dá sa to overiť.

Zdroj: The Verge

Prečítajte si aj:

Apple AirPods Max: Priestorový zvuk a aktívne odhlučnenie (RECENZIA + VIDEO)

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.