Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vyplynulo to z prieskumu Samsungu, ktorý sa stal oficiálnym partnerom MS IIHF v ľadovom hokeji 2024

Hokej u Slovákov dlhodobo vedie ako divácky najatraktívnejší šport, čo dokazuje aj prieskum zrealizovaný medzi nimi.[1] O extrémnom záujme fanúšikov je presvedčená aj spoločnosť Samsung, ktorá sa stala oficiálnym partnerom Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji IIHF 2024.

Ak je nejaký šport, ktorý je na Slovensku u divákov skutočne obľúbený, tak je to hokej. A to predovšetkým počas Majstrovstiev sveta IIHF v ľadovom hokeji, kedy si aj ľudia, ktorí bežne tento šport nesledujú, nenechajú ujsť príležitosť fandiť slovenskej reprezentácii.

Z prieskumu spoločnosti Samsung taktiež vyplynulo, že sledovať aspoň jeden zápas šampionátu má v pláne 79 % ľudí. O tento šport pritom majú väčší záujem muži, pozerať sa na niektoré zo stretnutí chce takmer 85 % z nich, zatiaľ čo z radov žien je to iba niečo vyše 73 %. Väčšina z opýtaných (73,6 %) bude zápasy sledovať doma.

Z toho 12 % ľudí sa chce pozerať na niektorý zo zápasov priamo v aréne. Pri prepočte na obyvateľa je to 651 162 ľudí, čo je výrazne viac ako umožňujú kapacity Praha Arény a Ostrava Arény. Že je o hokej enormný záujem, to si všímajú aj najrôznejšie spoločnosti, napríklad Samsung, ktorý sa pre tento rok stal oficiálnym partnerom MS IIHF v ľadovom hokeji 2024.

„Sme nadšení, že Samsung môže byť partnerom tejto ikonickej športovej udalosti, ktorá je taká neuveriteľne obľúbená. Pri každom našom kroku a rozhodnutí sa snažíme reflektovať, o čo majú ľudia záujem, čo ich baví a aké sú ich potreby. A ani v tomto prípade to nebolo inak,“ hovorí Martin Marek, marketingový riaditeľ spoločnosti Samsung.

V rámci partnerstva si Samsung pre Majstrovstvá sveta IIHF v ľadovom hokeji 2024 pripravil okrem iného aj špeciálne fanzóny pre všetkých fanúšikov. Práve pre nich bude na sociálnych sieťach spoločnosti Samsung prebiehať exkluzívna súťaž o vstupenky vrátane zápasov slovenskej reprezentácie.


[1] Zber dát bol realizovaný prostredníctvom aplikácie Instant Research agentúry Ipsos na vzorke 1 000 respondentov vo veku 18 až 65 rokov.

Značky: